neděle 6. září 2009

Vikiho občasník - vítání občánků

Je neděle ráno a místo do lesa či na túru vyrážím s rodiči a babi Jášou na městský úřad. Taťka se moc nadšeně netváří, ale mamka říká, že to bude pěkné a navíc prý dostanu nějakou hračku ( v min. kole se dostával dřevěný vláček). Mamka mi k této příležitosti koupila džíny, frajerské triko a i přesto že nechodím, botičky. Přícházíme do takové jakoby šatny úřadu, kde je cca 10 dalších občánků v mém věku. Kluci jsou vesměs oblečeni lážo plážo jako já zato holky jsou samé sukýnky, šatičky, mašličky. Pak jdeme do obřadní síně, kde hudebníci fidlají na housle melodie z pohádek jako např. Rákosníček. Místostarosta vede nějakou řeč, ale já to stejně nevnímám, protože si hraji s botičkou, kterou jsem si sundal z nohy. Ostatní občánky to evidentně taky moc nezajímá. Pak jdeme postupně k řečnickému pultu, na chvilku mě dávají do kolébky, pár fotek, mamka něco podepisuje, místostarosta našim tiskne ruku, dostáváme dáreček a je hotovo. Dáreček je naštěstí moc pěkný ( plyšová knížečka), protože jinak bych byl pěkně naštvaný, že jsem tu zbytečně mrhal časem.