pátek 11. září 2009

Vikiho občasník - kurz Brouček

Dnes jsem byl s maminkou poprvé na kurzu Brouček a budu teď souběžně navštěvovat kurzy dva ( druhým je
Plaváček ).

Náplň kurzu bude následující:

Část pro rodiče:

- Péče o dítě, dětské nemoci, první pomoc.
- Výživa, aromaterapie.
- Spánek a případné poruchy spánku.

Část pro děti:

- Ukázka i výuka masáže kojenců.
- Stimulace psychomotorického vývoje dítěte.
- Cvičení na malých i velkých rehabilitačních balónech a dalších pomůckách.
- Dráhy na podporu lezení a chůze.
- Hlazení, masáže, hudební výchova.

V dnešní úvodní hodině jsem největším křiklounem ze všech přítomných dětí já. Je to na můj vkus docela dlouhé a hlad + únava je prostě silnější. Máme to nabité, protože se hned po skončení lekce musíme během hodiny přesunout přes celou Porubu. Mamka totiž musí stihnout první lekci kurzu Angličtina pro maminky. Tohoto kurzu se naštěstí nemusím aktivně účastnit a tak si hraji v postýlce. Akorát mě šve, že ještě neumím lézt či chodit a nemůžu si hrát s ostatními dětmi.