úterý 25. září 2012

Vikiho občasník - vzpomínka na Jeseníky

I letos o prázdninách jsem nevynechal Jeseníky. Spali a jedli jsme opět v Ospalém heligónu , rodinném penziónu brněnského herce Z. Korčiána a opět to nemělo chybu. Program byl v podstatě stejný jako loni a předloni, sestava se ale obměnila, takže jsem dělal nově přítomným babi a dědovi průvodce.


Akci jsme zahájili ve slané vodě bruntálského aquaparčíku.

Čertovy kameny jsem už letos zdolával po svých. Zavzpomínali jsme, jak mi zde loni v útrobách skal navždy zmizel můj dudlík.

Z rozhledny Zlatý chlum jsem prarodičům ukázal kopce (Keprník, Šerák), které budou zdolávat následující den.

Před těžkou túrou bylo třeba trochu zregenerovat, tak jsem jim naordinoval priessnitzovu masáž ledovou vodou v lázních Jeseník.

Na jesenickém náměstí jsem předvedl taneční vystoupení, abychom neměli dlouhou chvíli při čekání na autobus směr ČH sedlo.

A pak už jen dřina a pot.

Odměnou byly krásné výhledy, nejen na Praděd, ale např. i na piktogram – pitkogram.

Na skalním okně jsem byl ještě plný sil.

Na Keprníku už tomu tak nebylo.

Rozhledna v Borůvkové hoře tentokrát nebyla zahalena v mlze. Báječně jsme si z ní zaplivali.

Ze skalního útvaru Vysoký kámen to bylo taky pokoukáníčko.

Cestou domů procházka k Mechovému jezírku a povinná zastávka ve vířivce v Bruntále.

FOTOGALERIE