úterý 25. srpna 2009

Vikiho občasník - výlet do Polska

Tento týden jsem vyrazil poprvé do zahraničí. V zahraničí už jsem jednou byl ale to se prý nepočítá. Bylo to na Korsice a byl jsem tehdá teprve pět týdnů v mamčině bříšku. Do Polska s námi jedou taky strejdové a tety z našeho sportovního klubu. Taťka a strejdové běží závod na druhý nejvyšší vrchol Beskyd Pilsko 1557m n.m. Bohužel cesta na tento kopec je pro můj kočár nesjízdná a tak s mamkou a tetami absolvuji jen její část k chatě pod sjezdovkami.

Večer všichni jdeme do stylové dřevěné hospůdky. Ze začátku to je fajn, pak ale přichází má spací doba a proto spouštím. Taťka odvolává objednané jídlo a spolu s mamkou vyrážíme směr penzion. Je to sice jen 500m, ale zrovna začíná taková průtrž, že jsou naši v mžiku durch. Jakmile usínám, taťka vrací zpět do hospody, kde rozvíjejí družební vztahy s polskými kolegy. Ráno vypadá taťka a strejdové nějak divně a mamka prohlašuje, že radši bude řídit. Otázka je co, protože naše auto nejde nastartovat. Pak strejdové auto s taťkou roztlačují z kopce, motor chytá a jedeme domů.