neděle 30. srpna 2015

Vikiho občasník - Brdo a Buchlov

Prázdniny zakončujeme víkendovým pobytem v kempu Dvůr Honětice v podhůří Chřibů. Jeho součástí je přírodní koupací biotop, jehož čisté vody si v panujících vedrech dosyta užíváme.

Ještě před příjezdem kámošů ze školky si dáváme výlet na nejvyšší „horu“ Chřibů Brdo, kde stojí stejnojmenná rozhledna. Na místě jsme vyvedeni z omylu, že se jedná o starou kamennou rozhlednu. Byla postavena v roce 2004 a do té doby se u nás dlouhých 70 let žádná kamenná nepostavila.

Večer jsou Domča, Péťa a kol. na místě, takže můžeme dělat binec až dlouho do tmy. Ostatní kempové hosty tím nerušíme neb tu žádní nejsou.

V sobotu ráno po dlouhé dopolední koupačce jedeme na hrad Buchlov, kde máme domluvenou dětskou prohlídku. Cestou zastavujeme v motorestu Samota obsypaném lidmi. Není divu, protože tu nejen výborně vaří, ale zároveň tu je skvělé vyžití pro děti. Prohlídka hradu je super a dokonce si i něco pamatuji, tak např. díra, kde chodili vykonávat potřebu se nazývá výsernice. Cestu zpět opět zastávka na Samotě. Večer musíme projít zkouškou odvahy. Po stezce označené svíčkami se dostáváme ke stanovišti dědka Výsernice, kde se musíme podepsat.

V neděli dopo zase koupání, skákání atd. návštěva penzionu Bunč a  domů.