neděle 18. března 2012

Vikiho občasník - jaro je tu

Dnešní den by se dal považovat za jarní, i když kalendářně je to jinak. V Mořkově už jsem před dvěma lety „běžel“ a byl to vůbec můj první závod. Dnes, v lepší formě jsem si přijel čas vylepšit. Plac, kde mají závody špuntů konat se změnil ve staveniště, takže si musím nechat zajít chuť, pouze přihlížím a fandím dospělákům. Po závodech vyrážíme vrstevnicí pod kopcem Dlouhá směr Veřovice. Na Velkém Javorníku tají zbytky sněhu, čímž je dnes řeka Jičínka k mé velké radosti hodně divoká. Má radost ani radost dospěláku z kvasnicových Svijan netrvá dlouho, protože se mi to nějak začíná mlít v břichu a musím … jenže jsem v přírodě ani na cizím záchodě ještě nikdy ... Sedáme do auta a jedeme domů. Po krátkém posezení na mém plastovém kamarádovi je mi zase fajn. Příště ho musíme brát s sebou!!!





V neděli nic velkého nechystáme, protože jsou rodiče po plese a to se pak prý nic moc dělat nedá. Rekonstrukcí prošla restaurace na Skalce, proto ji jdeme výletem přes Myslivnu otestovat. Zatímco mě zajímá sjezdovka, vlek a rolba, taťku spíše položky jídelního lístku s názvem Lobkowicz, Rychtář a Janáček. Zkouším alespoň pěnu a můžu říct, že instantní fenyklový čaj je rozhodně lepší . Na závěr mám hudební vystoupení se skupinou ATC.