neděle 11. března 2012

Vikiho občasník - závod v Kobeřicích

Prvnímu letošnímu závodu předcházela poctivá a tvrdá příprava. Po najíždění objemů na běžkách jsem piloval rychlost intervalovým tréninkem na dráze, k rozvoji odrazové síly mi posloužily schody ochozu stadionu.


objemová příprava na běžkách

intervalový trénink - můj oblíbený motiv: 1 x 100m bez meziklusu




rozvoj odrazové síly



V Kobeřicích se tradičně startuje již v 9 ráno, takže se žádné nedělní vylehávání nekoná. Počasí je sice nevlídné, my připravení se ale nemáme čeho bát. Nejprve startuje máma s tátou a dalších více než 100 dospěláků. Chvíli poté se už na startu houfuje kategorie 0-6 let. Jsem lehce nervózní. Můj kouč babička je naštěstí dobrý psycholog. Ví přesně čím mě zaujmout, abych předstartovní nervozitu přestal vnímat. Starovací pistolí jsem zcela fascinován. Chvíli před výstřelem se babičce daří na mě pověsit startovní číslo. Mám oči jen pro startéra, resp. jeho pistol. Prásk a už to drtím. Cílem sice jako první neprobíhám, ale stejně jako všichni moji soupeři získávám diplom za první místo.





se svým koučem před startem