čtvrtek 9. července 2009

Vikiho občasník - maminka na spinningu

Ode dneška bude maminka pravidelně chodit na večerní hodiny spinningu, což pro mě znamená, že budu po večerním koupání a krmení cca 1,5 hodiny sám s taťkou. Maminka si obvykle po tomto rituálu lehá do vodorovné polohy a mě si dává na hruď. Já přitom slyším jak ji bije srdce a jak jsem najezený přemáhá mě únava a spokojeně usínám. Mamka přitom nezřídka usíná taky a jak se probudí přenáší mě do postýlky. Proč to všechno vykládám? No proto, že právě na to ležení se těší taťka. Představuje si, že zatímco mamka bude šlapat (na spinnigu) on bude relaxovat se mnou na hrudi a čučet na zprávy. Mamka odchází a taťka šup se mnou na hruď. No jo, ten den je ale příšerné vedro, taťkova hruď zrovna nechladí a já to že mi je vedro dávám najevo jak jinak než řevem. Taťka zkouší cumlík, furt řvu, proto mě bere a chodí se mnou po předsíni, kde je chládek. Chce se dívat na zprávy, ale jakmile se mnou dosedne na gauč spouštím řev. Tak rychle zpět do předsíně a já přestávám. Tak to taťka zkouší asi 3/4 hodiny furt dokola až mu dojde trpělivost. Ani mě nepřevleče z pyžama a šup do kočárku a ven. Projížďka v kočárku na mě platí a usínám. Sorry taťko.