úterý 12. května 2009

Vikiho občasník - konečně doma

´takhle mě vymódili Jak jde vidět z fotky tak i přesto, že mě oblékali dva lidi (mamka,taťka) tak se jim to moc nepovedlo. Už se mi trochu rozmlžil zrak a tak vidím, že můj pokojíček hraje barvama. Mamka dostává kytku a cyklotretry za to, že mě pěkně porodila a já nový pokojík, ojetou postýlku, ojetý kočárek, ojetou vaničku, nějaké ojeté i nové oblečení, hračky a úplně nové, nejeté balíky plenek.

nášup Mám furt hlad a mamka mi tak rychle nestíhá vyrábět mlíčko. Proto si ještě dávám nášup ze stříkačky. No a to byla taky sranda. Hned jak mě přivážejí domů mamka říká taťkovi "zaběhni do lékárny pro 200ml stříkačku ať můžeme dokrmovat". Taťka to vezme klusem abych náhodou netrpěl hlady a za chvíli je zpátky. Jak vytáhne stříkačku tak mamka propukne ve smích a já v paniku. Tímhle mě chtějí dokrmovat? Možná tak hříbě. Vždyť ta stříkačka je velká skoro jako já. Mamka svůj požadavek mění na 20ml a taťka běží znovu do lékárny.

Tak mě poprvé koupají v mé ojeté vaničce. Jé to je žůžo. Když mě ale vytáhnou ven je mi pěkná kosa, což jim sděluji pořádným řevem. Při třetím koupání jim to docvakává a taťka vymýšlí zlepšovák. Chvíli před tím, než mě mamka vytáhne z vody mi teplým fénem nahřívá ručník. Mamka mě do něj hned zabalí a taťka na mě dále fouká teplý vzduch, prostě paráda. Tímto mé řvaní posunuji asi o dvě minuty, což je doba, kdy začíná mé nenáviděné oblékaní