neděle 9. června 2013

Vikiho občasník - hudební vystoupení

Dnes opět upouštějí Kružberk, což znamená plno vody v Moravici. Bohužel z toho nic není, protože bychom nestihli odpolední vystoupení naší hudební školičky, na které se fakt hrozně „těším“. Abychom si užili alespoň trochu plavby vytahujeme z půdy naší skřípovské chaloupky nafukovací člun. Po zalepení díry ho jdeme otestovat na místní Balatón.



Minulé vystoupení se mi moc nepovedlo resp. jsem byl po vržení hudebního nástroje směrem k publiku stažen z pódia hned na začátku. I dnes jsem rozhodnut v základní sestavě nenastoupit. Rodiče, kterým mé rozhodnutí sděluji to kupodivu chápou a říkají „když nebudeš chtít, nemusíš Viktorku“.

No a najednou jsem na place a se spolužáky předvádím, co jsme v posledních lekcích trénovali. Mamka z jeviště si s taťkou v hledišti vyměňují nechápavé pohledy, cože se to mnou najednou stalo. Mamka si myslí, že mé rozhodnutí vystoupit ovlivnila Evelínka, ale není tomu tak. Vše ovlivnil její taťka, vystupující s ní. Prostě jsem si řekl. Když do toho jde i takový obrovský chlap, tak jdu taky ;-)

Zde je netaneční část našeho vystoupení nazvaná Typewriter.             



A zde je Typewriter origoš.



Úspěšným vystoupením jsem se vyhnul reparátu nebo případnému opakování ročníku. V září nastoupím do vyššího „levlu“, kde se budeme učit hrát na flétnu. 

 

Nevím, ale jestli u ní vydržím déle než do Vánoc, protože od jara pravidelně vysílám signály Ježíškovi, že toužím po tahací harmonice.