úterý 3. ledna 2012

Vikiho občasník - vyhodnocení loňských předsevzetí

Začátkem loňského roku jsem si dal osm níže uvedených předsevzetí (článek viz zde).

Pokusím se je objektivně vyhodnotit :

1. i nadále být abstinentem a nekuřákem

Na 100% splněno.

2. zlepšit výslovnost tak, aby mi bylo rozumět i s dudlíkem v ústech

Dudlík jsem nadobro (jako poslední z naší byčí party) pohřbil. Při letní dovolené v Jeseníkách jsem z Čertových kamenů tak zíral do okolí, že mi vypadl z pusy a nadobro zmizel. Tímto se samozřejmě okamžitě zlepšila má výslovnost. Moji nejbližší už mi rozumí skoro vše.

obr. poslední dochovaná fotografie mého dudu - Čertovy kameny, Jeseníky



3. začít se chovat ekologičtěji tzn. snížit spotřebu plen - zlepšit výkony na nočníku

Tento bod se mi podařilo splnit velmi brzy. Plenu už mám jen přes noc a je dokonale využitá. Těsně před spaním si totiž dávám 2-3 láhve kakaa či čaje a další 1-2 požaduji během noci nebo brzy ráno.

Nočník je nedílnou součástí mé výbavy, používám ale i wc. Vůbec nejradši zalívám venku stromy.


4. sehnat fleka (nástup 2012) v nějaké blízké a hezké školce

To se nepodařilo. Školky praskají ve švech a v žádné mi do května, kdy mám nastoupit, fleka držet nechtěli – nemohli. Ještě to zjara obvoláme a uvidíme.

5. dopilovat techniku plaveckého stylu

Umím plavat. Jaký je to styl poznat sice ještě nejde, ale hlubokou vodu už zvládám lépe než Horáček (zlobivý chlapec z Macha a Šebestové).

6. zlepšit osobák v běhu na 100m

Běžecká sezóna nebyla dle mých představ. Účastnil jsem se pouze jednoho závodu a tam mi to nezměřili, ale pod předloňských 2:40 to určitě bylo.

7. stát se předákem na pískovišti

Písek mě už nějak moc nebral, tudíž jsem ho moc nenavštěvoval a bez pravidelné docházky se předákem nikdy nemůžete stát.

8. na slovo poslouchat rodiče, chodit spát po večerníčku a vstávat v 7, pravidelně a způsobně jíst, odložit dudlík*

*bod 8 je blbost – připsal mi ho tam taťka

Někdy na slovo poslouchám, většinou však to slovo jen zopakuji a jdu si vlastní cestou.

Kdyby byl večerníček tak v 21,30 tak bych po něm chodil spát.

Kdybych chodil spát po večerníčku, který je v 18,45 tak bych vstával v 7.

Jídlo??? I z kakaa se dá žít.

Dudlík zrušen – viz výše.