sobota 9. února 2019

V+V občasník - Severka

Viki: další tři dny jarních prázdnin trávíme chatě Severka ležící mezi chatami Skalka a Kamenná nad Mosty u Jablunkova. Eko rodiče zase vymysleli, že se budeme kodrcat MHD a vlakem, no co se dá dělat.

Vali: supéér, že jedeme vláčkem a k tomu bonus v podobě 10 minut blbnutí na jezdících schodech.

Viki: tolik sněhu jsem v životě neviděl.

Vali: já taky ne ;-)

Viki: na chatě mají k hostům svérázný přístup, který se rodičům líbí, nám dětem však nikoliv.

Vali: já osobně problém nemám, jsem holt ještě malá a roztomilá ;-)

Viki: na večeři chci smažák z jídelního lístku a Honza ( vrchní) na to "žádný smažák ti dělat nebudu chlapče, buď zapékané brambory nebo rizoto". Heslo k wifi? "O tom neuvažuj tady se bavíme mezi sebou".

Vali: mě spíše trápí jiné věci. První noc mě bolí bříško, že hodinu intenzivně řvu než vyčerpaná usnu. A druhý den zase řvu bolestí, když mi taťka umývá totálně opruzený zadek z důvodu pozdní výměny pleny.

Viki: abych si furt nestěžoval tak jinak je akce super, bomba. Celodenní výlet měří jen 2 km ( ke Kamenné chatě a zpět). O co méně šlapem o to více je sněhových radovánek. Odehrává se nelítostná bitva proti taťkům o vládce kopce, bobujeme, budujeme, nenudíme se a neprudíme.

Vali: souhlas bráško.