pondělí 17. října 2011

Vikiho občasník - len ta Trúba

Na sobotu jsem domluvený s Honzíkem na zdolání rozhledny Kabátice u Chlebovic. Na místě se rozhodujeme pro výstup alpským stylem nejtěžší východní stěnou. Tato varianta je sice hodně fyzicky náročná, ale časově krátká, takže před spaním si ještě stíháme vychutnat schody rozhledny. V horském masívu Palkovické hůrky následně zdoláváme i nejvyšší Mont Kubánkov 661 m n.m.

sjezdovka Chlebovice

rozhledna Kabátice


V neděli mám rande s Evelínkou ve Štramberku. V tomto krásném městečku už jsem byl několikrát „len ta Trúba“ mi stále chybí v repertoáru. Z okýnka dřevěného ochozu Trúby se koukám do kraje téměř tři minuty, což je rekord. Rázným pokynem „mě už se to nelibi, je tu stlašne vedlo, jdeme dolu“ naznačuji rodičům, že brzy ulehnu. Během spánku kroužíme kolem Bílé hory až k jejímu vrcholu s rozhlednou. Po adrelinovém terénním sjezdu jsme zpět na náměstí, kde prý musíme navštívit pivovar. Na závěr „relaxujeme“ v kopřivnickém bazénu.

Trúba

rozhledna Bílá hora