úterý 15. června 2010

Vikiho občasník - zahraniční návštěva

Po závodní sobotě v Brušperku jsme se v neděli přesunuli na chalupu do Skřípova. Očekávaná návštěva měla přijet až večer proto jsme si udělali cyklo výlet. Údolím Raduňky jsme to vzali do Kylešovic a odsud velmi pěknou cyklostezkou podél Moravice do Hradce. Na upraveném a čistém nádvoří zámku jsem měl skvělý výběh. Zejména dno bazénků bývalých vodotrysků vysypané kamínky bylo pro mě to pravé ořechové. Pád bradou na okraj bazénu a následnou modřinu jsem sice trochu oplakal, ale dobrou náladu mi to nezkazilo.


Po obědě jsme pokračovali přes Včelí hrad, Lesní Albrechtice do minipivovaru Slezan na Požaze. Zatímco rodiče, babi a děda si pochutnávali na medovém pivku, já jsem si dal několik serií výběhů schodů. Večer, když už jsem spal dorazila návštěva. Strejda Vladan – Čechošvýcar, teta Epi – Malajsiošvýcarka a pejsek Fifty – Francouzošvýcar.

TRASA>>

Pondělní počasí bylo uplakané, takže jsme museli změnit plány a místo adrenalinu v Heiparku v Tošovicích jsme jeli jen na oběd do lázní Hýlov. Restauraci jsem si oblíbil, i když vůbec nevím co je na jídelním lístku. Měkký koberec na zemi, členitý terén ( velké květináče) a prosklená stěna s výhledem to je to co mě zajímá.

Úterní plán jsme měnit nemuseli. Cílem byl Davidův mlýn v obci Kružberk. Tady si strejda, teta a taťka dali Mlynářův skok z 12m, pak lozili v korunách stromů po různých lanech a překážkách jako opice. Lanové centrum pro děti je až od 3 let, takže jsem měl smůlu a vše pasivně pozoroval zdola.


Po svačině šli naši hosté s babi a dědou na procházku. Já jsem s našima vyrazil biky. Zásluhou taťkova hesla „hlava-mapa“ jsme tento výlet absolvovali poněkud jinou trasou, než jsme chtěli. I přes místy trochu těžší terén jsme to nakonec zvládli.



TRASA>>