sobota 27. března 2010

Vikiho občasník - pochod J.A.K.

Na dnešní den připadá již 35. ročník pochodu a běhu Jana Amose. Letos se naše rodina účastní pouze pochodu, kvůli mě jen nejkratší varianty se Zátiší ( delší se jde z Bílovce, nejdelší ze Suchdola). Na konečné tramvaje č. 5 se kromě mě, mamky a taťky, schází děda, babi a několik strejdů a tet z našeho oddílu. Druhý děda č.5 nestihl a vyráží nám naproti ze Smyčky. Včera nám doručili nosítko na hory pro mimina, které dnes podrobíme ostrému testu. První km se vezu v kočáru. Pak je první pauza. Hned každý vytahuje vzorky přepáleného ovoce a začíná testování. Já jenom čučím jak dospěláci trhavými pohyby zaklánějí hlavy. Jsem vložen do nosítka a začínáme stoupat. Kočárek mi do prudkého kopce tlačí (nese) strejda Luďa. Po 15min je další degustační pauza. Kopec je za námi a já dávám nějakou tou slzou najevo, že chci zpět do kočáru. Pak už jsem zase vezen. Krátkých přestávek máme ještě několik, delší pak na tvarůžkovém Mexiku a v baru na Skalce.