středa 24. března 2010

Vikiho občasník - byčí garden párty


Tentokrát jsme se s kámoši setkali u Evelínky v Hýlově. Evelínka je spolumajitelkou domu se zahradou a tak to byla první akce, kde nás neomezovaly stěny bytu. Náš rozlet měl omezit koberec, který teta roztáhla na zahradě. Mamka, ale naštěstí brzy pochopila, že mě na koberci neudrží a nechala tomu volný průběh. Tak jsem se poprvé pásl na trávě a moc se mi to líbilo. Ještě více se mi však líbila Sheila. Není to žádná holka, ale fenka Bernského salašnického psa. Má ráda batolata a my batolata zase ji. Na oběd jsme se vydali do nedalekých lázní. Fakt dobře jsem si zapařil. Musím říct Evelínce ať akci brzy zopakuje. Jo a proč jsem dal do názvu "byčí". No protože všech pět zúčasněných se narodilo od 5.5. do 12.5.09 a to je přece znamení BÝK.