úterý 23. září 2008

Vikiho občasník - je potvrzeno, že budu

Tak už je oficiálně potvrzeno, že budu. Co tomu předcházelo? Mamka a taťka byli na předsvatební cestě na Korsice, kde prý mamka očekávala příchod periodicky se opakujícího se cyklu nebo co. Ten nepřišel a tak si dva dny po příjezdu z dovolené kupuje těhotenský test. Je nedočkavá a tak si ho dělá hned v práci a zjišťuje, že budu.

mé první foto Na tuty to pak zjišťuje až dnes. Od pana doktora získává mou první fotku (jsem na ni mezi zelenými křížky) a s taťkou mi dávají tzv. pracovní název fazole. To se mi moc nelíbí, i když jim musím dát za pravdu, že se zatím fazoli podobám. Byl jsem počat cca před 7 týdny a nyní jsem velký nebo spíše malý 0,81cm a vážím cca 1gram. Mamka s taťkou mají velkou radost i přesto, že jsem jim překazil plánované zdolání Elbrusu v příštím létu.