pátek 6. června 2008

Jeseníky - cyklo časovka na Skřítek

Oli pod Dlouhýma stráněmaŠela: v pátek vyrážíme směr Karlov p. Pradědem, já kolmo Oli vozem, ale zato se závodní běžeckou zastávkou na Ostré Hůrce. Na sobotu plánuji silniční etapu kolem Pradědu a po znaleckém pohledu na mapu říkám Oli: „ bude to sice jen nějakých 80km, ale zato hodně kopcovitých“. Zdoláváme horské prémie sedlo Vidly, Červenoh. sedlo, horní nádrž Dlouhé stráně, Skřítek. Jakmile se blížíme ke Karlovu koukám na „tachoš“ a tam se na mě směje 120km. No co, špatný odhad ;-) A kurňa Milane a nevěřil bys mi ... ona mi furt jede :-) a navíc úplně bez řečí, s úsměvem a s cca třema musli tyčinkama v žaludku za celý den. Dóóbře jsem si vybral :-) V podvečer zasedáme za účelem doplnění paliva do pizzerie Praděd a ládujeme. Hořkost výborného Bernarda ještě zvyšuje pohled na velkoplošnou TV, kde předvádějí tragický výkon naše fotbalové primadony. Po zápase se od znalců z TV dozvídáme, že jsme hráli dobře, nám to je ale úplně buřt a přecpaní se odvalujeme do lože.

Oli startujeV neděli je na pořadu dne to, kvůli čemu jsme do Jeseníků přijeli. Z Rýmařova se jede cyklo časovka do vrchu do sedla Skřítek ( 13km/360m ). Akci pořádá zaměstnavatel od Oli ČEZ, takže nemůžeme chybět. Navíc jsme nikdy nic podobného nejeli a jsme docela zvědavi. Startuje se v minutových int. a účast je velmi pěkná, skoro 120 ks. Je zde možno vidět časovkářské speciály, aerodyn. přilby, ale taky třeba treková kola s nosičem apod. Oli se chce šéfům ukázat a jede jak drak. V kat. Ž-ČEZ s velkým náskokem vítězí, v celkovém pořadí kat. Ž je 2! Já končím v abs. pořadí na 11.místě.