pondělí 7. května 2018

Vikiho občasník - narozky

Při už v pořadí devátých mé chuťové buňky zažily něco mimořádného. Fantastická chuť  Oreo dortu tety Majdy přebila lítost nad tím, že musel být nenávratně zničen notový záznam mé milované Vltavy, který zdobil jeho povrch. Ještě před zničením jsem si to stihnul zašmidlat.




Pro hosty mé oslavy jsem tentokrát místo obvyklého hudebního či dramatického vystoupení připravil novinku. Nebudu lhát, že jsem to vymyslel já. Nechal jsem se inspirovat J.Cimrmanem, který v mém oblíbeném snímku "JC ležící, spící" dá Pražanům moře formou (řečeno dnešní mluvou) 3D obrazu . Mé dílko nese název "Bitva u Tachova 1427". Je to vlastně 4D obraz. Čtvrtý rozměr jsem pro navození atmosféry doby účastníkům vernisáže dodal hraním chorálu "Ktož su boží bojovníci" na piano.  

 
 obraz J.Cimrmana z filmu "JC ležící, spící"