sobota 5. dubna 2014

Vikiho občasník - fotograf nebo trenér?


Dnes poprvé  na závodech dostávám na mou obvyklou otázku „a kdo mě bude hlídat?“ odpověď „nikdo Viktorku“. A nejen to. Navíc mám ještě  z akce pořídit fotky. Start, rodiče začínají kroužit po březích Olešné a já mačkat spoušť.

Snímků dělám nepočítaně, žel bohu na valné většině z nich, ač jsou pěkné, nelze moc poznat, že jsou ze sportovní akce.  

 

Běhající objekty se holt fotí špatně. Jednoho taťku se mi nakonec daří ulovit, mamka je tak rychlá, že zůstává bez fotky.



 
Po závodě přesun na Ostravici a odsud na biku ke Zbujovi.
 
 
Bazén na Sepetné má  být relax po náročném dni, ale není tomu tak. S mamkou zkoušíme kraulové nohy. Zjišťuji, že i přes její nesrovnatelně větší záběrovou plochu se kupředu pohybuje téměř stejnou rychlostí jako já.  Ihned se měním v trenéra. Vysvětluji  ji co má plavat. Pak chodím po břehu , hecuju ji a ona maká. Ještě pár tréninků a zvládne to.