sobota 12. listopadu 2022

TB - klubový přebor SKOB

 V blogu si uchovávám reporty ze sporotvních akcí, na které si chci až budu mít Alzheimra vzpomenout ( hlavně pak nesmím zapomenout, že mám blog ). Jsou to tedy většinou akce pro mě něčím zajímavé - dlouhé, těžké apod. Tuto strandu chci uchovat jen proto, že je to úlet jak sviňa. Orienťák je super, baví mě, ale dělám ho chvilku a proto bloudím, bloudím a od soupeřů dostávám těžkou sodu . Před klubovým přeborem mám natažené lýtko a tak říkám " dnes to nebudu tak prát a zkusím na to jít více hlavou". Na haldě Hrabůvka jsem na rozdíl od většiny zúčastněných poprvé ( náš klub tu před 14 dny pořádal závody ) . Odbíhám závod, Vali s mamkou a Viki taky a jelikož mají odpo kino tak se nezdržujeme a valíme dom. Dodatečně pak přichází zpráva, že jsem přeborník klubu a půl roku majitelem obrovského putovního poháru. Normálně bych, řekl že to není možné, že jsem si to musel někde nechtěně zkrátit apod. Zkrácení je ale u OB žádoucí a elektronické kontroly ošidit nejde, čili to je asi pravda no. Prostě ÚLET 😝