neděle 13. března 2022

V+V občasník - loučení s lyžařskou sezónou, okolo Ovy

 Vali: loučení s lyžemi a zároveň má letošní největší lyžovačka proběhla o víkendu plném sluníčka na domácím Vaňkáči. V sobotu se nechávám vyvézt na vleku. Mírná část sjezdovky v poho, ale jakmile se to láme v tu prudší propadám panice. "To přece nemůžu nikdy sjet" říkám si a v slzách se v náručí taťky nechávám dopravit dolů. Pak už hobluji jen pidimidi dětský svah. Kluci Zemanovic drží basu a přechází taky na malý, takže je to fajn zábava.

V neděli se nechávám znovu ukecat na vlek. První jízdu dolů mě na laně drží strejda Mára. Pak ho předává taťkovi a dáváme dalších 12 jízd spolu. Lano by už možná ani nebylo třeba, ale taťka má strach mě pustit samotnou, protože jezdím šusem a nedělám obloučky. Vždycky prosí "Vali alespoň jeden oblouček" a já na to "já mám ráda rychlost" a peru to přímo dolů. Z pohledu pozorovatele to vypadá komicky, dítě na laně valí šusem a vodič - brzdič za ním dělá obloučky.

Viki: v sobotu se s mamkou necháváme vyklopit na Čertovým mlýnem a skrz lesy jdeme do Plesné. Po občerstvení v Kafrárně pokračujeme domů.

V neděli nejprve prozkoumáváme novou vyhlídku u Kr. Pole, kterou jsme objevili při brouzdání v mapách. Pak pokračujeme přes V.Polom do H.Lhoty zkontrolovat jak to jde Valince lyžích.