sobota 2. října 2021

Excalibur race Helfštýn

 Loni jsem byl z této akce nadšen tak jsem na startu i letos. Před startem mám sice kvůli bolavému krku hlas jak král dabingu M. Moravec a celkově jsem nějaký nesvůj, ale je krásně a rodině jsem slíbil, že je vyvezu, čímž storno nepřipadá v úvahu.

 Závod je opět na skvělé úrovni. Bomba překážky, místy těžký terén, místy běhavé, brodění Bečvy, plavčo v rybníku bahňáku. Překážky všechny dávám, dokonce i oštěp se zapichuje tzn. žádný trest. Jediný problém nastává cca km před cílem, kdy si v kamenitém nepřehledném terénu otáčím kotník. Chvíli poskakuji po jedné, ale pak to rozbíhám. Hodinky mi letos ukazují 12km/430m. Druhý den mám místo kotníku pěknou bambuli. Zato rýmečka a bolest v krku je pryč. Že by to bylo tím plavčem v ledové vodě a pozávodním šestipivem?

VÝSLEDKY