neděle 7. června 2020

V + V občasník - Black Hill

Viki: přírodní památka Černý důl se nachází mezi Čermnou a Svatoňovicemi. Jsou tu zbytky starého břidlicového dolu se štolami, které jsou oblíbeným místem pro speleology a jiné průzkumníky. Odval z dolu vytvořil náhorní plošinku, na které nejen táboříme, ale také se na ni odehrává bitva proti nedalekému nepřátelskému ležení našich otců. Zatímco my se zodpovědně připravujeme na bitvu, otcové se věnují pití piva a přeměně 3 kg masa ( 1,5 kg srnčí a 1,5 kg argentinské zadní hovězí) na guláš. Asi netřeba zmiňovat, že s touto morálkou jsou nuceni brzy kapitulovat a o guláš se s námi podělit.

Vali: já mám největší radost, že na dobytém území nalézám ztraceného tučňáka. Když v táboře taťků stavíme stan vypadává z jeho útrob. Asi jsem ho tam zapomněla, když jsme před časem stanovali doma v děcáku. V podvečer přijíždí z Ovy na kole maminka a k mé nelibosti si mě odváží domů. Prý jsem ale jako bojovník i táborník obstála, takže příště už mě tam prý nechají.

Viki: v noci to pěkně rube, díky bleskům je chvílemi jak ve dne, teče nám do stanu, ale beze ztrát to přežíváme.