pátek 16. dubna 2010

Vikiho občasník - příprava na cyklosezónu

Do nové cyklosezóny jsem se stal z „pronajímatele“ majitelem vozíku Croozer. Jak znám rodiče tak v něm asi budu trávit hodně času, proto jsem uvítal jeho apgrejd*.

1. Odpružení typu gumicuk. Tím se nám otevírá možnost jízdy v terénu. Loni jsme to párkrát zkusili s neodpruženým vozíkem a bylo to jak na žebřiňáku.




2. Lapač bordelu. Od zadního kola mého tahače lítá všelicos, obzvláště pak v terénu. To výrobce řeší tak, že bych měl být ve vozíku zakryt slídou. Ta ale nejen že mi zhoršuje výhled, ale hlavně je ve vozíku v teplejším dni jako ve skleníku. Proto tento nevzhledný lapač nečistot na přídi vítám.



3. Reflexní prvek + SPZ. To, aby mě lépe viděli a indentifikovali.
pozn. označovat kočárky SPZ se zrodilo v hlavě jednoho českého velikána





4. Ušák. To, aby mi neklimbala hlava sem a tam, kdybych čirou náhodou usnul.




Důležitá věc, která apgrejdovaná nebyla je hnací motor. Ten je naopak zase o něco starší a méně výkonnější. No kdyby v průběhu sezóny náhodou motor nestíhal, budu si muset s mamkou sednout a vymyslet co s tím uděláme ;-)

* apgrejd = upgrade = vylepšení